Vacature Accountmanager

Als marktleider in de sector van de industriële was, droog- en strijkoplossingen biedt de LDL Group, waarvan Laundry BV deel uitmaakt, een totaaloplossing door wasserijapparatuur te verkopen & verhuren, te repareren & onderhouden. Elke dag zorgt ons betrouwbare team voor een klantgerichte en dynamische dienstverlening waarbij service, innovatie en kwaliteit centraal staan. Om onze groei op de Nederlandse markt te versterken zijn wij op zoek naar een: Accountmanager Wat houdt het takenpakket van een accountmanager bij Laundry BV in? Als accountmanager ben je dagelijks onderweg in naam van ons bedrijf om onze wasserijapparatuur op de markt voor te stellen, te verkopen of in huur aan te bieden. Je takenpakket bestaat uit : • Werven van nieuwe klanten en het kiezen van de juiste kanalen om in contact te komen met mogelijke prospecten • Opbouwen en onderhouden van bestaande zakelijke relaties • Proactief opvolgen van leads • Voldoen aan de salesresultaten door het behalen van de verwachte omzet en targets • Bijhouden van eigen administratie waaronder de opmaak van verkoopcontracten, salesreports, beantwoorden van e-mails of andere briefwisseling, opmaak van offertes, etc. • Onderhouden van de kennis van de wasserijapparatuur door het lezen van vakliteratuur, deel te nemen aan beurzen en seminars, aangeboden opleidingen te volgen, etc. Onze ideale match? • Je bent in het bezit van een HBO diploma met een economische en/of technische achtergrond of gelijkwaardig door ervaring • Je hebt een stevige expertise in verkoop en affiniteit met techniek • Je werkt klantgericht en bent zowel mondeling als schriftelijk in de Nederlandse en Engelse taal goed onderlegd • Je werkt resultaatgericht en beschikt over de inzet om de vooropgezette targets te behalen • Je kan je eigen afspraken en andere taken inplannen en werkt geordend Wat bieden wij jou? Als werkgever vinden we investeren in het personeel belangrijk. Laundry BV zet in op continu leren en zorgt voor ondersteuning in de persoonlijke ontwikkeling van haar medewerkers. Bijkomend bieden wij: • Een afwisselende en zelfstandige commerciële job • Een aantrekkelijk salarispakket met o.a. een bedrijfswagen • De mogelijkheid om jouw competenties verder te ontwikkelen binnen een professionele omgeving en deel uit te maken van een snel groeiende bedrijf Heb jij interesse? Wij leren jou graag kennen! Stuur je CV en motivatiebrief naar Ronald@laundry.nl